منهای فوتبال

فیلم| بغل کردن جواد عزتی توسط یک دختر هوادار در اکران مردمی فیلم تمساح خونی در مشهد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از بغل کردن جواد عزتی توسط یک دختر هوادار در اکران مردمی فیلم تمساح خونی در مشهد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در حاشیه اکران مردمی فیلم تمساح خونی در یک سینما در شهر مشهد یکی از هواداران جواد عزتی بدون توجه به اخطار حراست و در اقدامی هنجارشکنانه این بازیگر مرد را در آغوش گرفت.

فیلم بغل کردن جواد عزتی توسط یک دختر هوادار در اکران مردمی فیلم تمساح خونی در مشهد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم بغل کردن جواد عزتی توسط دختر جوان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

    1. خانم آرامش در یکی از صفحات سایت که یادم نیست کدام بود، یه احمقی با اسم من برای شما چرند نوشته که خواستم بگم من نبودم و هرگز با شما بی ادبانه صحبت نمیکنم!
      چند بار نوشتم کار من نیست که دیلی منتشر نکرد!
      از این به بعد هم هر وقت آن فرد بی مقدار و بی وجود نامرد با اسم من برای شما پیام مضحک و مشکوک نوشت مطلع باشید کار من نیست.
      به اون بی شرف که با اسم من جعل هویت کرد میگم که: اگر از سوزش رنج میبری مقداری گچ را با خاک و کمی آهک و آب مخلوط کن و به مکان سوزش بمال برای تسکین و انگل روده خوب است هر وقت خواستی خلاس شوی اول تو تشت آب گرم بخیسون بعد با دسته بیل بازش کن تا گرفتگی برطرف شود این کار را ما برای افراد نامرد بی شرف کرمو انجام میدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *