منهای فوتبال

عکس| پوستر جالب درباره بی حیایی و کشف حجاب در تجمع خودجوش مردم مشهد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از پوستر جالب درباره بی حیایی و کشف حجاب در تجمع خودجوش مردم مشهد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که تحسین کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت، در حاشیه اجتماع مردمی حمایت از طرح نور پلیس که در مشهد برگزار شد، یک کودک پوستری با مضمون حجاب و عفاف در دست داشت.

عکس پوستر جالب درباره بی حیایی و کشف حجاب در تجمع خودجوش مردم مشهد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| پوستر جالب درباره بی حیایی و کشف حجاب در تجمع خودجوش مردم مشهد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس پوستر جالب مردمی در حمایت از طرح نور پلیس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۶۳ دیدگاه ها

  1. ما ک می‌دونیم شما دنبال لخت شدنین بدبختا
    دنباله رو های امثال نیلوفر فولادی…
    چرا آخه اینقدر مغز فندقی هستین؟ چرا اینقدر درکتون از جهان و کائنات کمه؟
    اوج ارزوتون لخت شدنه!!! چقدر سقف افکارتون کوتاه…

    1. آقای امیر شما الان فکر میکنید که با این مطالبتان خانومها را زیر سوال برده اید در حالیکه در واقع خودتان را زیر سوال برده اید،مردان پاکدامن پوشش خانمها و بی حجابی و یا با حجابی خانمها هیچ اهمیتی برایشان ندارد چون اصلا به نامحرم نگاه نمی‌کنند تا متوجه حجاب یا بی حجابی شان شوند،مرد حسابی مگر شما محرم خانمهایی که به آنها نگاه می‌کنی و متوجه طریقه ی لباس پوشیدنشان میشوی؟خانمها خودشان تشخیص میدهند که در هر موقعیتی چه لباسی مناسبشان است و همان را انتخاب میکنند و تازه اگر از دید شما اشتباه انتخاب کنند از دید خودشان درست انتخاب کرده اند پس به نامحرم ارتباطی پیدا نمیکند چون مرد نامحرم نباید به خانمهای نامحرم نگاه کند و برعکس

  2. عزیزم ماهی چندکیلوگوشت میخوری تپل شدی؟سالی چندبارسفرخارجه میری؟اونورم همین چادروداری یاآستین کوتاه شلوارک میری؟چای دبش خوردی یاباغ رفتی؟

  3. به عرازشه محترم احیانا اونایی ک تو آمریکا دارن برای فلسطین شعار میدن و حجاب ندارن هرزه و ولنگار و عامل شیطان و اغتشاشگر نیستن؟ ب ایرانیهایی ک موهاشون باز باشه میگین هرزه ولی اجنبی لخت هم باشه فقط ب نفع شما شعار بده میشه آزاده. اونوقت ما وطن فروشیم. جالبه😂😂

  4. مصطفی بنی عباس به خونخواهی خون حسین ابن علی (ع) قیام کردند و از معاویه و یزید خونریز تر و بی‌رحم تر از آب درآمدند، شما هم نسبت به پشگل چی ها همان حکم را دارید.

  5. دوستان برخی از شما این همه بحث و جدل در خصوص حجاب و بی‌حجابی دارید ولی از آیه ی پنجاه سوره ی احزاب که تکلیف اسلام را مشخص کرده به صورت مغرضانه ای غافل هستید:متن آیه:«ای پیغمبر ما زنان تو را که مهرشان را ادا کردی بر تو حلال کردیم،همچنین کنیزانی که به عنوان غنایم جنگی که خدا نصیب تو کرده است مالک شده ای،و دختران عموی تو و دختران عمه ها و دختران دایی تو و دختران خاله ها را که با تو هجرت کردند و نیز زن مومنی که خود را به پیغمبر ببخشد، هر گاه پیامبر بخواهد او را به زنی بگیرد،این حکم مخصوص تو است نه دیگر مومنان،ما میدانیم برای آنها در مورد زنان و کنیزانشان چه حکمی مقرر داشته ایم،این به سبب آن است که زحمتی بر تو نباشد و خدا آمرزنده و مهربان است»که انتهای آیه عدم عصمت پیامبر و گناهکار بودن او را به صراحت بیان کرده و گفته خدا آمرزنده و مهربان است و یعنی گناهان زنبارگی و هوسرانی اش را خواهد بخشید

        1. ناشناس احمق مفسر دینی که به دینش پایبند نیست.ولی در فریب دادن مردم فضولی میکنی ، در این آیه به پیامبر گفته شده تو میتوانی با دختران فامیل مثل دخترعمو و عمه و ….ازدواج کنی ، میتوانی با کنیزان که در خانه تو هستند ازدواج کنی، میتوانی با زنی که بخواهد همسر تو شود ازدواج کنی ، همه مردان می‌توانند با این زنانی که خدا فرموده ازدواج کنند .. پیامبر تا ۵۲ سالگی خدیجه تنها زن ایشان بود و بعد از فوت ایشان حدود ۸ سال تنها برای استحکام نظام اسلام ، به دستور خدا چند زن از قبایل مکه گرفت تا با آنها هم پیمان باشد و اسلام از خطر در اَمان باشد. بقیه توضیحات رو با سرچ تفسیر این آیه بفهم ،، ولی مطمعن هستم، استغفرالله خدا هم توضیح دهند ، باز هم خودتو به نفهمی میزنی ، چون در نفهمی ، میتونی مسلمانها رو فریب بدی و جایگاه شما شیطان زده ها آتش داغ خواهد بود

          1. خانم نرگس ننوشته پیامبر میتواند با این زنان ازدواج کند بلکه نوشته این زنان را بر او حلال کرده ایم برای مالکیت و از کلمه ی کنیز هم برای توصیف زنان استفاده کرده که غنیمت جنگی!!!؟هستند،یعنی هیچ ارزش و احترامی برای خانمها قایل نشده است اونوقت شما خودت به عنوان یک زن از این آیه ی شرم آور که به شخصیت زنها توهین کرده خوشت آمده است؟!چرا چشمانت را به روی حقیقت اسلام شیطانی و عرب خبیث که برای زنان هیچ ارزش و احترامی قایل نیستند می‌بندی و این استدلالهای غلط و سست را ارایه میدهی؟شرم نمیکنی؟

    1. خب تو غلط کردی که برای خودت حکم صادر میکنی. ۱: آخر هر سوره نوشته که خدا آمرزنده و مهربان است تو هر سوره ای بری آخرش نوشته الله غفور رحيم فهمیدی ابله ۲: در قران اسم رسول خدا حضرت محمد آمده خدا اسم کسی و در قران میگه که گناه کرده باشه ۳: پیامبر بالاترین مقام بین چهارده معصوم است و پیامبر عصمت داره و از هرگونه گناه و حتی خطا پاک هست ۴: خدا و جبرئیل با کسی دیدار نمی کنند که گناه داشته باشد استغفر والله ۵: پیامبر از دیدگاه قران هم مقام بالایی دارد عصمت رفتاری، عصمت کلامی، عصمت در وحی، عصمت مدیریتی، ۶: قران کتاب آسمانی حضرت محمد (ص) است ۷: الله غفور رحيم

      1. آقای محمد آخر هر سوره وصفی از الله را نوشته که به محتوای آیه مربوط است نه اینکه همه جا نوشته باشه الله غفور الرحیم،مثلا هر آیه ای که از توانایی الله گفته آخر آیه نوشته الله علی کل شیء القدیر و یا جایی که از آگاهی الله صحبت شده آخر آیه یا آیه ی آخر نوشته والله سمیع العلیم،در قرآن اسم صدها نفر برده شده برای توصیفشان نه اینکه فقط اسم بیگناهان برده شده باشه،و در خصوص ادامه ی توضیحاتت به روایات و منابع غیر قرآنی متوسل شده ای!؟شماها چون کم آورده آید و توسط خود قرآن نمیتوانید درستکاری و بی عیب بودم محمد را تصدیق و تایید کنید به منابع و روایات غیر قرآنی متوسل میشوید!!!؟؟آقای محمد خودتان خجالت نمی کشید از رسوایی سستی و پر از اشتباه بودن استدلالهایتان؟!

  6. سلامی خفه شو بی بته
    چرا تا حرف از رعایت حجاب میاد خودتون رو برای تبرعه جر میدید آشغال؟
    من نمی‌دونم مگه چند نفر کابین تو را بازگشایی کردند که هر وقت حرف از اجرای قانون میشه میری سراغ لواط!
    مگه چند نفر ارث پدران تو رو خوردن که تا حرف از اجرای قانون میشه میری سراغ زمین خواری! ای الاغ
    من دارم میگم این مشهدی ها هموطنان ما هستند بی احترامی نکن افغانی نیستند!
    در قدیم و حدوداً در حکومت سامانیان منطقه بزرگی که متشکل از کشورهایی همچون:
    شمال شرقی ایران(محدوده چند استان کنونی)، نیمه شمالی افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان تا مرز مغولستان، جنوب قزاقستان، به نام خراسان بزرگ نامیده میشد که حکومت آن دست ایرانیان بود! بخاطر همین بیشتر آثار باستانی و اسلامی ما ایرانیان از جمله مساجد و مدفن بزرگان و مشاهیر ایران زمین در این کشورهاست! بنابراین مردم این کشورها همان ایرانیان قدیم هستند! بفهمید! (لعنت به انگلیس که بین همزبانان ما تفرقه انداخت)
    سلامی گاله رو ببند و خوب به حرفام گوش کن!:
    تو همون الاغی هستی که اگر بحث حکومت قبلی که اتفاقا محبوب و مورد تایید شماست به میان بیاوری خودت رو برای تطهیر آن جر میدهی! از اختلاس و دزدی حکومت های قبلی دفاع و ماله کشی می‌کنی از فقر و فلاکت مردم در حکومت بی عرضه که اتفاقا تمام ابر قدرت ها و کشورهای پیشرفته حمایتش میکردند و هیچ گوهی نشد خودت را برایش جر میدهی و براشون ماله می کشی پس خفه شو من امثال زباله های وراج همچون تو را خوب میشناسم درد تو اختلاس و دزدی و فقر مردم نیست درد تو خ مالی و ابراز وجود است
    اگر واقعا از ورود افغانی ها به ایران ناراحتی باید حلق گشادت رو باز کنی و راجع به ایرانی های خوشگذران که ارز و پول مملکت را برای خوشگذرانی به ترکیه و کانادا میبرند و شرایط اقتصادی کشور را به بحران می کشانند وراجی کنی!
    اگه نمی دانستی بدان که ما ایرانی ها برای ترکیه حکم بدتر از افغانی داریم! ولی نه افغان کارگر! بلکه افغان هرزه برای فحشا و لخت شدن و هرزگی و کثافت کاری و قماربازی و شرط بندی و فحشا و کلاهبرداری و جاسوسی!!!!
    افغانی ها به کشور ما می آیند برای کار و نه برای هرزگی! که اتفاقا زرنگ هستند کار میکنند و مال و اموال بهم میزنند که خود من به این موضوع گلایه دارم زیرا افاغنه نه مالیات میدهند و نه به خدمت سربازی میروند و از یارانه نان و خدمات دولتی به صورت ناحق و رایگان که حق مردم ایران است استفاده میکنند بدون پرداخت هزینه و نباید حق مردم به اتباع (غیر مجاز) که به صورت غیر قانونی وارد کشور می‌شوند داده شود چون هر زوج افغان در ایران با یارانه دولت و حق و حقوق مردم ایران ده تا بچه بزرگ میکنند و بعضی از آنها برای ما زبون درازی هم میکنند! که این درست نیست و باید فکری برای این موضوع شود!
    این اتفاق در صورتی رخ داد که دولت ها فهمیدند ما ایرانی ها ک.. کار کردن نداریم و عرضه کار سخت و طاقت فرسا نداریم و مزد کارگر در ایران افزایش یافت به همین دلیل برای ورود کارگر ارزان ورود افغان ها را مجاز کرد! که اتفاقا به ضرر من که کارگر ساختمان هستم شد!
    سلامی دوست دارم یک بار دیگه به تو بگم خفه شو!
    من خودم کارگر ساختمان هستم و ورود افغانی ها اول به ضرر من تمام شده چون شغل من را افغانی ها تصاحب کردند
    پس تو سلامی یک بار دیگر باید خفه شوی!
    تنها صنف و شغلی که بیشتر از همه از ورود افغانی ها ضرر کرده صنف و شغل من یعنی کارگر و بنای ساختمان است و بعد شغل های دیگر!
    پس سلامی برای بار دهم بهت میگم خفه شو بی بته!
    هررررری سلامی
    هررررری گشاد بی بته
    هررررری مفتخور ک.. گشاد وراج
    هررررری نطفه الاغ 🦓

    1. مصطفی اینو بمن بگو مردم ما دوست دارند که تو سطل آشغال دولا بشوند یا طلاق خیلی چیز خوبیه؟ جوانان دوست ندارند ازدواج کنند وتشکیل خانواده بدهند؟
      مردم ما حق ندارند بدونند که چرا تورم اگه پنجاه درصد میشه اضافه حقوق و درآمد اونها زیر پانزده درصده؟
      اینها از علاقه است یا ناچاری؟
      کسی خوشش میاد کلیه اش رو بفروشه و حق نداره بپرسه چرا مسؤلین محترم کشور کلیه هاشون رو نمی‌فروشند؟
      جواب من رو مودبانه بده ببینم منطق تو چیه.

      1. تو از من پرسیدی؟ و من بهت نگفتم؟؟هان؟
        اولا که من جواب اون فرد گوسفند صفت را حواله کردم
        دوماً که فعلا بحث بر سر افغانی بودن یا مشهدی بودنه
        سوما وقتی خودم کارگرم و هزار بدبختی کشیدم تا به اینجایی که هستم رسیدم از دیگران هم انتظار دارم مثل من باشند
        منطق من همین بود که خوندی
        شب بخیر

    1. منظورت حکومت پشکلچی های پالانی یقلوی است؟ آره درست میگی اگه شاه بود ایران میشد افغانستان کبیر و دیگه افغانی ها به ایران نمی آمدند بلکه ما می‌رفتیم افغانستان.
      خاک تو سر الاغت ای یقلوی پرست

  7. مريم میرزاخانی ها را از این کشور به خاطر حجاب فراری می دهیم به جاش با کیک و ساندیس افغان وارد کشور می کنیم که تجمع خود جوش هم برگزار کنند.

  8. روی صحبتم با اقلیت قلیل چند درصدی است که اصرار بر اعمال حجاب اجباری دارند.
    فرض کنیم این مشکل شما حل شد و رفت کنار، مشکل بعدی جامعه چیست؟ چگونه با آن برخورد خواهید کرد؟
    مطمئنا مورد بعدی مبارزه با اختلاس یا دزدی مسؤلان نیست،
    تورم و مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان و ازدواج آنها هم نخواهد بود.

      1. هرزگی دراین چندسال ایجاد شد که روحانیت بحای فرهنگ سازی وایجاد رابطه ی صمیمانه بین مردم خودشان واسلام فقط بفکر مفت خوری وپرکردن جیب سوراخشان بودند،هر چه بدبختی و دین زدگی هست بانی وباعثش دولت ها و نظام حاضر هست.وقتی فقر از دری وارد میشه دین از در دیگه خارج میشه.این دقیقا حال امروز ماست.

        1. هرزگی وقتی اومد که نتانیاهو در بین سران اروپا آمریکا برای مردم ایران ، ماهواره را ضربه نهایی به ایران دانست ، تا بدون خونریزی ، مردم را به انحراف و اسارت خودشون در بیاورند. وگرنه روحانیونی که به جز ارث و زحمت ، دارای برج و هلدینگ و ویلا و کاخ باشند کمتر دیده می‌شود در برابر مردم غیر روحانی که در به دست آوردن مال دنیا، با هم در رقابت هستند ، که این دو گروه مثل کاه برابر کوه است ‌ و حالا نمی دانید ناقص دینی خودتان را به گردن چه کسانی بیاندازید

  9. کمی هم به فکر بدبختیها و گرفتاریهای مردم باشید کمی به فکر آبادی و پیشرفت باشید کمی به فکر… باشید که کشورهای تا چند سال پیش بدبخت، دارن از ما جلو میزنن

  10. از کلیشه های مملکت ما ،،،، سر جزئی ترین و قابل فهم ترین حقوق انسان که اینقدر بحث نیست برای همین مسائل بزرگ رو نمی تونید حل کنید عقب موندیم

    1. مگه چی می شه ؟فوقش اگه زنان ایران بی حجاب بشن مثل بقیه کشورهای دنیا می شه مگه بقیه کشورها چی شده که بی حجاب هستن ؟حالا مگه کشور افغانستان حالا چی شده حجاب چه کمکی به کشور افغانستان کرده ؟که بیشترین حجاب اجباری رو داره ؟با آزادی اتفاقا ذهن انسان بازتر می شه و تو کشور هم اختلاف نمی شه حجاب اجباری جز اختلاف و جنگ داخلی و کینه و اختلاس مگه چه فایده ای داره ؟

  11. چرا حجاب بانان (نانجیب) وشعار دهندگان وحامیان حجاب، افغانی ها هستند؟! اینها خودشان نسبت به مسئله حجاب، با حکومت وحشی خود، مشکل دارند وحجاب اجباری رادوست ندارند!! اینها چه فرقه ایی از افغانها هستند؟؟!! چرا ازاین مزدورهای رانده شده ومورد نظر مستبدان، برای تعیین تکلیف حجاب زنان ایران استفاده می کنید؟ اینها مورد نفرت همه هستند؟؟ مردم ایران مستبدان ایرانی راقبول ندارند، حالا از افغانهای رانده شده ومنخب خود، استفاده می کنید؟!؟ ننگ برشما؟؟ مرگ وننگ برچشم چران و زورگویان ومستبدان، که برای تحکیم حکومت خود از موی زنان سوءاستفاده می کنند؟؟؟

    1. تو و امثال تویی که اینقدر سواد ندارید در مورد مسئله ای درست بحث کنید و بدون کمترین معلوماتی در مورد حجاب و پوشش یه سری کلمات رو بدون پشتوانه معلوماتی کنار هم ردیف میکنید،بیشترین صربه رو به کشور و فرهنگ آباء و اجدادی ایران وارد میکنید،اولا که قومی که به اشتباه بربر نامیده میشن در خراسان ساکن هستند و تابعیت ایرانی دلرند،دوما هزاره های افغانستان هم اصالتا فارس زبان و تا ۲۰۰ سال قبل که توطئه انگلستان از ایران جداشون کرد ایرانی تبار بودند،سوماً مسئله حجاب مسئله ای فرهنگی هست و مرزهای فرهنگی به راحتی دستخوش تغییر قرار نمیگیرند،مثل اینکه آیین نوروز که میراث فرهنگی ایران هست اگر در تاجیکستان و دیگر نقاط جشن گرفته بشه امثال تو بهش معترض بشید که اینها تاجیکستان هستند و اجازه ندارند در مورد نوروز ایرای کاری انجام بدن.چهارماً بانوی ایرانی از بدو تشکل تمدن کهن ایرانی دارای پوشش و حجاب کامل بوده و حجاب و پوشش برای زن در جامعه ایران قبل و بعد از اسلام برترین موئلفه نجابت زن بوده که متاسفانه به لطف وجود نوکیسه هایی مثل تو که مدار زندگیتون روی ماهواره و فضای مجازی تنظیم شده در این دو سال اخیر به هرزگی کرده شده

      1. آرش درسته افغانیهای پارس زبانم هموطن ماهستن اما الان کشوری جداهستن و اگر در کشورما مهمان هستن بهیچ وجه اجازه دخالت در مورد امور مردم ایران ندارند وگرنه باید برن پیش هموطنان طالبانیشون اگه خیلی به حجاب علاقه دارند مگه طالبان هم پشتیبان حجابشون نیست؟پس چرا فرار کردن از دستشون؟خخخخخ،،درضمن چادر و روسری واین حجاب اسلامی حتی قرنها بعد از اسلام شکل گرفت چه ربطی به ایرانیها و پوشش مخصوص خودشون داره؟بله ایرانیها پوشش خودشونو داشتن وقتی همین اعراب جاهلی یا لخت و عور بودن یا پشم بز فقط به آلتشون میبستن ایرانیها بهترین لباسها را میپوشیدن اما پوششان ربطی به پوشاندن مو و سرو صورت و این اراجیف نداشته چه بسا هنوزم بین عشایر ایرانی رسم هست که گیسهاشونو بلند و بیرون میذارن و یا از گلونی بختیاری استفاده میکنن یا کلا چیزی به سرشون نمیبندن تازه اینهم فقط مخصوص عشایر بوده در شهرنشینهای ایرانی پوشش امروزی رایج نبوده و اتفاقا همان پوششی که امروز در اروپا مرسوم است یعنی بصورت معمول وعادی همان تمدن وفرهنگ و پوشش ایرانیست که به اروپا راه یافته و این درتاریخ ثبت شده پس بیراهه نروو

      2. تو که خیلی حالیت هست . بدان که قوم هزاره محترم هست . ولی الان افغان حساب می شن . یعنی اگر بخوان داخل کشور ما شن باید پاسپورت و ویزا داشته باشن . بنابراین نمی تونن در مورد نحوه زندگی ما نظر بدن . اونا برن کشور خودشون و با طالبان و مردم کابل بحث کنن.

        1. بیخود نیست هر روز تعداد افاغنه در ایران داره زیاد میشه نظام از حضور مردم در راهمیماییها و تظاهرات های حکومتی ناامید شده دست به دامان افغانی ها شده

      3. می دانی مشکل اصلی کشور ما امثال توهستی که با وجود دانستن حقیقت به حاشیه می‌کشاند آنچه را که واقعیت محض هست تو وامثال تک منفعت طلب وکیل مدافع شیطان

    2. نانجیب خودتی.بعدهم دلیل نمیشه هرکی شبیه افغانیها بودافغانی باشه.
      توخودت یکی ازاون چشم چرونایی که اینقدازقانون حجاب ناراحتی وزورت اومده چون نمی تونی بابی غیرتی به چشم چرونیات برسی

  12. افغانی های نژاد هزاره که ۵۰ ۶۰ سال پیش اومدن ایران و شناسنامه گرفتند ، را اصطلاحا بربری یا خاوری خطاب می‌کنند، این مردم بسیار مغرور و عقده ای هستند و از هموطن های سابقشان بسیار بدشون میاد و نفرتی که از افغانی دارند حتی از ایرانی ها ی حقیقی هم بیشتر است ، بعضی هاشون خودشونو از نسل کوروش کبیر میدونن، چندین سال است خداداد عزیزی با فامیل هایش که شناسنامه ندارن قطع رابطه کرده تا کلاسش پایین نیاد

  13. ککه خوریش به افغانیا نیامده
    چند مدت هست احترام می گذاریم از جای خودشون درومدن و دارن صاحب خونه میشن، همچین آدمتون کنیم تا بفهمید دنیا دست کیه.
    از سگ کمترم تو شهرمون تو فامیل و آشنا بگذارم کسی دست افغانی چشم سفید خونه بده یا بهشون کار بدن.
    سرت بنداز پایین تو مسائلی که بهت مربوط نیست هم دخالت نکن بی وجود
    زرنگی برو کشورت درست کن.
    خاک بر سر مسئولین فاسد ما بکنن روز به روز تعداد مهاجرین غیر قانونی بیشتر میشه. روز به روز حجم جرم و جنايت و آدم کشی و تجاوزات این بیشرف ها بیشتر میشه و انگار نه انگار، هنوز چند ماه از سلاخی دو نفر از برجسته ترین هم میهنان با ارزش مون به دست این اجنبی های وحشی نگذشته که جدیدا پلیس پرونده ی دو فقره آدم ربایی شون رو رسانه ای کرده
    خیلی هاشم که راحت فرار میکنن میرن چون غیر قانونی و بی مدرک هستن هر گوهی می خورن نثل همون گرده افغانی تجاوز گر در بهشت زهرا که راحت فرار کرد و رفت افغانستان
    خاک دو عالم بر سر مسئولین بی غیرت وطن فروش و دستمال کش های بی وجود که به خاطر پول و منافع شخصی کشورشون رو به اجنبی می فروشن.
    کسی که کشورش پیشکش اجنبی کرد ننه شم پیشکش میکنه وطن مادر هست از مادر هم با ارزش تر
    خاک بر سر مادر فروشتون کنن بی غیرت ها،
    غیرت به این هست نه به مو

  14. خفه شوید ای ابلهیون بی مقدار کم خرد مغز گنجشکی!
    اینها مشهدی هستند هموطن هستند!
    درد و بلای این دختر بچه محجبه بخوره تو مغز سر بی حجاب های احمق خودفروخته و لجباز و زشت سیرت؟ لعنت به شما که هر وقت صحبت از حجاب میشود دهن گشاد و زبان درازتون رو برای خودتحقیری و تهمت ناروا به هموطنان محجبه و با ایمان بکار میگیرید
    چقدر بعضی ها بی شعور و نژادپرست هستند که به هموطنان خود(برای تخریب قوم و نژاد) میگویند افغان!
    خاک بر سرتون کنند همان همسایگان افغان هم با ما همزبان و همکیش و همنژاد هستند آنها هم انسان هستند بنده اصفهانی هستم توهین نکنید نژادپرست نباشید بی غیرت های بی حیا!
    آدم شوید و برای هموطنان خود مثل آدم حرف بزنید
    برای فرار از امر الهی که همان حجاب و عفاف است بهانه جویی نکنید خودتان را با کلمات کلیدی و تکراری و منقضی شده مثل اختلاس و چای و زمین‌خوری و هوا خوری و صدیقی و فلانی و فلانی سیاه نکنید یک کلمه بگویید آدم نیستیم و آدم نمی‌شویم و تامام!

    1. خفه شو مصطفی بی وجود خود فروش
      کسی با حجاب مخالف نیست خودفروش بی سروپا
      ملت با دزدی، فساد، اختلاس و چپاول بیت المال، تورم گرونی و فقر مشکل دارن بی همه چیز.
      ابله تویی و جد و آبادت، امر خداوند فقط حجاب هست نفهم؟
      دزدی نکردن، لواط نکردن، اختلاس نکردن، چپاول نکردن بیت المال، ظلم نکردن، برچیدن اختلاف فاحش طبقاتی و هزار چیز دیگه دستور خداوند نیست؟
      فقط شما چندتا نخ مو رو می بینی عمرو عاص؟ فکر کردی دیگه مردم فریب شما ابو موسی اَشعری های پلو خور معاویه رو می خورن و خر میشن؟ کور خوندی بی وجود خدانشناس؟
      اونکه عرش خدا رو میلرزونه چپاول بیت المال و لواط و اختلاس و ظلم به مردم گرسنه هست چپاول مال مردم و بچه یتیم هایی هست که تو شکم حکومتی ها و شما حرام خوارها ریخته میشه.
      اگر تو مسلمان بودی اگر ذره ای انسانیت و مسلمانی داشتی نه تنها روی فساد حکومتی ها ماله نمی کشیدی بلکه کفن می پوشیدی و توی خیابون فریاد میزدی تا لحظه ای که پایه ی فساد حکومتی ها و چپاول بیت المال برچیده بشه و عدالت به جامعه برگرده ولی افسوس که توی حرام لقمه نونت تو حمایت از حکومتی های فاسد عیاش و لواط کار هست و می خوای حواس مردم رو به چند نخ مو پرت کنی تا مملکت رو بیشتر بچاپید و مردم بدبخت رو بیش ازین در فقرو فلاکت و گرسنگی غرق کنید.
      شماها از نطفه ی حرام پا گرفتید فقط نطفه حرام حرام میخوره و از اختلاسگر و دزد و فاسد حکومتی حمایت میکنه.
      ضمنا شما نمیخواد خودت برای افغانیا پاره کنی، نژاد پرست بی شعور جد و آبادت ت هست بی وطن، مملکت ما داره بخاطر مهاجران غیر قانونی فرو می پاشه گرونی و اجاره خونه و بیکاری صد برابر شده ، جرم و جنایت و بزه مهاجران غی قانونی سر به فلک کشیده بعد داری زر مفت میزنی تا ماسمالی کنی؟ چرا؟ چون یک مشت افغانی گشنه میان بخاطر شندرغاز تو جبهه ی شما فاسد های خودفروخته قر میدن؟
      اینو تو سرت فرو کن اجنبی به قبر باباش میخنده راجع به ایران و ایرانی نظر بده حالا چه افغانی باشه چه شوهر ننت
      هنوز مثل تو وطن فروش بی غیرت نشدیم بگذاریم اجنبی جولان بده تو این خاک
      هرررری خودفروش ماله کش
      هرررری بی وجود خدانشناس
      هرررری حرام خوار نطفه خراب

      1. به سلامی: هرررری تو مستراح جهنم واسه پذیرایی💩💩💩 تمام فحش هایی که دادی و تهمت هایی که زدی لایق خودت و خانواده خودت هست، رذالت های خودت و خانوادت رو به دیگران نسبت میدی بی شرف پاپتی؟ قدیمی ها خوب گفتن؛ کافر همه را به کیش خود پندارد، اینم بگم دوران قلدری و گردن کلفتی مردها یا بهتره بگم نر هایی مثل تو خیلی وقته تموم شده… ما زنان چه باحجاب چی بی حجاب مهم اینه که زن هستیم، دهان کثیف و نجس امثال تو رو پر از خون میکنیم اگه بخواید غلط اضافی بکنید و به زن ها بی حرمتی کنید… لعنت به سایت زن ستیز و کثیف دیلی فوتبال اگه شرف داری کامنت منو منتشر کن بدون سانسور…

        1. محبوبه ی افغانی چیه بهت برخورد؟؟راست میگه تو خودتم صیغه ایه اعرابی بی وجود به هموطنان ایرانی ما توهین کنین همتونو با لگد از این مملکت میریزیم بیرون تفاله های قجری و صفوی ،حتما نادرشاههای ایرانی باید بلند بشن و شما آخوندزاده ها را دوباره ببندن به گاری وبفرستن سر. زمین کشاورزی؟یا تا هندوستان دنبالتون کنند و وسط هندوستان دارتون بزنن تا آدم بشین بی وجودا؟؟خفه شین دیگه مملکتو گاییدین

          1. خاک بر سر تو و امثال تو که با طرز جواب دادنت نشون میدی که یه نژاد پرست بی پدر و مادر هستی که هیچ تعهدی به گفتار و رفتارت نیست مملکت دست بیگانه بیفته بهتره تا دست شما خائن های نوکر داده بشه

    2. بنده خدا شما اصفهانی و از افغانها دوری و فکر کنم تا حالا با اینها برخورد نداشتی .البته همشون بد نیستن یه عده شون که فکر کنم از قوم هزاره هستن فوف العاده بی رحم و مغرور و اتفاقا نژاد پرست شدید هستن و شدیدا به خون ما ایرانی ها تشنه.چند روز پیش در اینستا یکی از همینها اومد نظر گذاشت منم برای حمایت کردن ازش نوشتم افغانی و ایرانی نداریم همه یکی هستیم و این انگلیس بود که ما رو از هم جدا کرد بعد باور نشد برای چنین حرفی کلی فحش بارم کرده بود و به اینستا گزارش متن نژادپرستی فرستاده بود و اینستا هم کامنت منو پاک کرد و برام اخطار فرستاد

    3. فرق بین چهره آلتایی افغانی و مشهدی فارس رو نمیدونی هنوز؟ البته به لطف الم الهدا و صدها کیلومتر مرز بی صاحب هر کسی میتونه بیاد و خودشو ایرانی بنامه و کم هم نیومدن ولی چهره دیگه شرمنده خودش گویای همه چیزی

  15. تاریخ دوباره تکرار شده این دفعه عمرو عاص از ترس شکست قرآن ها را بر سر نیزه زده و فریاد الحکم الا حکم الله رو از دهان یه مشت فاسد فریبکار و جیره خوار بلند کرده ولی مردم ابو موسی اشعری نیستند که فریب بخورند. اعمالتان نشان می‌دهد که اولاد معاویه هستید و به دنبال خلافت به هر قیمت.

  16. هر جا میری افغانی دارند تو هم میلولند یه موقع قم و امامزاده داوود بودند بعد دیدیم تو مشهد بازارچه خودشان را دارند، الان سر هر کوچه ای بساط سبزی فروشی و لوازم دیگر دارند، زن و بچه اینها چطوری آمدن داخل کشور که مسؤلین اونها رو ندیدند، این دولت کاری نمیکنه خود مردم باید اینها رو اول از شهر ها و بعد از مرز کشورشون بفرستن بیرون، ما که شهروند همین کشوریم کارت ملی هوشمند به ما دادند که هر جا میریم ما رو کنترل کنند اثر انگشت و. جهره ما رو دارند اما اینا یه برگه تردد الکی هم ندارند، وقتی میگن داعش خراسان نصف نیروهاشون تو خراسان جمع شدند منتظرند دستور بیاد بریزن چهر تا پایگاه بی در و پیکر رو تسخیر کنند و بعد ایران به کمک اسرائیل و آمریکا جرو خاک افغانستان بشه همون کاری که صهیونیست ها فلسطین رو اشغال کردند و ابر قدرت‌ها اون رو برسمیت شناختند، من مخالف بدحجابی هستم ولی اینها از هر جهت به مردم ما رحم نخواهند کرد.

    1. در اجتماع مذهبی ، مردم با ناموس و بچه میان و محجوب هستن ولی در موقع ورزش ، زنهای هزار قلم آرایش کرده برای همونی میان که با اینکه جدا هستن بازَم احساس هول هایی دارند که برای … ها رو به بالا نگاه دارند

  17. هر وقت این بی سروپا های خودفروش منفعت طلب اومدن تو خیابون برلی دزدی و اختلاس و بی کفایتی مسئولین و زمین خواری امام جمعه و همجنس بازی رئیس عقیدتی و آخوندای گیلانی و هزار فساد کمر شکن دیگه تو خیابون فریاد زدند و حق خواهی کردند من ایمان میارم که این حجاب حجاب کردن از ته دلشون و برای رضای خداست نه برلی ول و منفعت و خودفروشی
    هیچ چیزی در اسلام بدتر از دزدی و فساد و چپاول بیت المال نیست در عجبم چرا مسلمانان سینه چاک صداشون درنمیاد و کفن پوش به خیابان ها نمیان؟؟؟
    آها چون توش پول نیست؟
    چون با منافع دزدان حکومتی منافات داره؟؟؟
    ننگ بر شما تن فروشان و وطن فروشان
    شما برلی دزدی و اختلاس و گرونی و تورم و بیکاری و فساد مسئولین کفن پوش بیا خیابون، بی شرفی و مثل خودت هرزه اگر برای حجاب رگ گردنم رو ندم.

      1. بچه های شهرنو..الهام خانم ها ازهمدیگرحمایت میکنند.‌اختلاسگر ا ن نفوذیهای هرزه دردولت قبل بودند که یکی یکی شناخته شده ومیشوند هیچ انسان مسلمانی اختلاس نکرده الاریاکارنفوذی که به دروغ دم ازاسلا م زد بایدنفوذیهای هرزه شناسایی شوندکه ثروتشان حقوقشان بالای ۱۰۰میلیون هست والله همین افراد مخالفان اسلام ونظام هستنداین و ظیفه اطلاعات هست درادارات شر کتهاشرکتهاخصوصی دولتی املاک صرافیهاووونفوذ واین کفتارهاراشنا سایی وبازجویی تحت نظربازجوهای خبره شناسایی کندیادمان پبنه بستن مهر برپیشانی ان جاسوس ا نگلیسی نرفته که اعدام شداین حرا مزاده هابایدشناسایی شوندفقرابی سقفهاچون من تحت بدترین شرایط هم عاشق اسلام بوده وهستیم وخوا هیم بودانهاکه معروف میشوندوبی اصالت وبی بته هستندزودخودرافرا موش کرده ونام خودمحمدامیر .هاد ی وووبارامین کامبیز سی سی ووو تعویض میکننداین بی بته هادم از ا نسانیت میزنندتاوجودخداوندرانفی کنیدانسان نیستیدکه ازانسانیت دم بزنیدوقتی خالق خودراقبول نداری وعلناتولدخودرازیر بته اعلام میکنی ارزش بحث کردن نداریدپوشیده بو دن دربین همه افرادباشعوررسم میبا شدفقط حیوانات پوشش ندارنداین ازتفاوت انسان وحیوان هست.البته دیدمن چندموبیرون بودن یاحتی بد ون روسری ابدابی حجابی نیست اما ان شغال وکفتارهای سکس نیم تنه پوش حال ادمهارابهم میزنداکثرمخا لفان نظام سرمایه داران بی بته هستندافرادی که دههاوگاهاصدها میلیاردثروت دارندوتظاهرمیکنند د لشان برای مافقرامیسوزد!!!خفه شو یددلت میسوزدثروتت تقسیم کن و خودت یک خانه وماشبن پرایدپژو سوارشو.بیشرف دروغگو.پس زرنزن باماشبن چندین میلیاردی دلت برای احدی نمیسوزدحرام لقمه فکر منفعت خودت وباندت هستی قهرما نی توبرای من سقف نمیشودقهرمان شدی پولش گرفتی منت سر احدی نداری.مگرپولت رابین فقراتقسبم کر دی که زر میزنی؟قهرمانی توهیچ ار زشی برای مافقرانداردخفه شو.تازه صدقه سرپرچم ایران تیم ملی نام ا یران شهر ت کسب کردی ووو

        1. ناشناس۰۱ : خفه شو و دهن کثیفتو و ببند . زالوی جیره خور ، امثال اشغالای ساندیس خور ی مثل تو سر مردم و به دو تا تار موی ما خانما گرم میکنید که راحت‌تر بتونین از جیب مردم دزدی کنین و جیب گشاد و شکم گندتونو و پر کنین آخه *** شما که پیش نمازتون دزد سر گرنه از آب در اومد و حناتون دیگه پیش مردم رنگی نداره و دارین دست و پا اخرتونو میزنین و مجبور شدین برای حمایت از خودتون با هزار وعده و وعید از افغانیهای آدم کش استفاده کنید دیگه باید لال شین. انشالله که به زودی زیر پا له تون میکنیم شما دزدای ***

          1. به الهام: دزد و حرومی و لقمه حروم امثال تو نجسی خور اراذل اوباش هستن که از تن فروشی و هرزگیشون پول درمیارن…اختلاسگران از خودتون و شما هم از اونها هستید اگه خودتون دستتون به بیت المال برسه بیشتر از اونها دزدی و غارت و چپاول میکنید و الفرار کانادا مهد اختلاسگران…همتون حزب شیطان هستید پس خفه شو…سانسور مساوی است با بی شرفی

        2. ناشناس۰۰:۰۱آخه ابله سرمایه داران که الان همه زیر پرو بال حکومتند مگر ما آدمهای معمولی میتونیم برای خودمون تپه باستی هیلز بسازیم با ویلاهای میلیاردی؟مگه ما امام جمعه ایم که کسی امضامونو جعل کنه و هزاران متر زمین بناممون بزنه؟اگر امروز به حکومت وصل نباشی حتی نمیتونی نفس بکشی چه برسه خونه دار بشی یا باغ و ویلا داشته باشی یا شرکتهای صوری و کلاهبرداری به اسم بانک و قرض الحسنه راه بندازی یا بورس بزنی و مال ملت را چپاول کنی،آخه خر خودتونین دیگه که ادعای مبارزه با سرمایه داران را دارین اما همه سرمایه داران از مسوولین و عنگل زاده هاشون هستن که ویلاهای میلیاردی در لواسان و شمیران و جنگلهای شمال دارن که کیلومترها سیم خاردار دورشون کشیدن و نگهبان با اسلحه براش گذاشتن ،واقعا خودتونو زدین به خریت ؟نه ناشناس جان اونیکه فکر کردی مردم هستن خودتی که پشت حجاب و اسلام قایم شدی و دهنت به دزدیها واختلاسها بسته است و خفه خون گرفتی و یه رگ تو تمام بدنت نداری ،اگر مردی کفن بپوش بیا تو خیابان برای فقر و تورم و بیکاری ماجوانهای حتی دهه شصت که هنوز باچهل و خورده ای سن نتونستیم ازدواج کنیم چه برسه به شغل و خونه خریدنو غیره،ای تف به ذات شما مسلمان نماهای بد ذات که از خولی و هند جگر خوار و مغولها بدترین واقعااا تف به شرف نداشتتون

          1. ناشناش ۰۶ : زالوی کثیف امثال تو اینقد ساندیس و مال حروم زیر دهنشون مزه کرده که حاضرن عقب خودشون و ننه و بابا شونم بدن واسه حروم خوری بیشتر حالا تو اشغال نجسم اینجا اینقد بمال تا شاید به تو هم مثل رئیست از جیب مردم زمین ۴۰۰۰ متری بهت برسه

    1. اینا چه ربطی به هم داره.حتما باید با اختلاس برخورد بشه تا شما به حجاب ایمان بیاری؟! آمدیم هیچ وقت برخورد نشد شما میخای لخت تر از دیروز تو خیابون بیای؟قربانی اول برهنگی خود شخصه.تاوان‌ برهنگی که نصیب جامعه شد هم بپای خود شخصه.از همه مهمتر حجاب رو بخاطر حرف خدا رعایت کنیم نه بخاطر حرف نظام.
      بعدش هم تا الان برخورد شده شما خبر نداری.

      1. دهقانی نادان و احمق اول حرفم رو بفهم بعد حرف مفت بزن.
        مگه من از بی حجابی گفتم یا گفتم به حجاب ایمان دارم یا ندارم؟
        لابد ننت لخت اومده خیابون منو مثل ننت می بینی بی ارزش نفهم.
        توی نفهم باید بفهمی اولین چیزی که به جامعه آسیب میزنه و گریبان جامعه رو می گیره فساد، اختلاس، دزدی، اورم، گرونی و فقر مردم هست نفهم ، حضرت علی گفت فقر که از در بیاد تو ایمان از در دیگه خارج میشه، توی جیره خور خودفروش بیشتر می فهمی یا حضرت علی(ع)؟
        شما اگر دردتون جامعه و اسلام بود برای اینهمه ظلم و فساد کفن پوش می‌شدید نه حجاب، اونا که درست بشه حجابم خود به خود درست میشه.
        ضمنا با کدوم فاسد برخورد شد که مت خبر نداریم؟ بابک زنجانی که عفو شد گفتن حیفه مفسد اقتصادی اعدام شه.
        امام جمعه فساد و زمین خواری کرد ماستمالی شد. خاوری اختلاس کرد اسکورت شد اونور آب، اون زنیکه ی محجبه ی مومنه شیخ الاسلامی هم مملکت چاپید و با سلام صلوات اسکوتر شد. وزیر نفت اختلاس کرد چی شد؟ ۸۰ هزار میلیارد رو کی برد؟ وکل نفت رو کی خورد؟ پول صندوق فرهنگیان رو کی چاپید؟ ۹۲ هزار میلیارد رو کی قاپید؟
        چند نفر واسه اینا اعدام شدند ؟ نام ببر ببینم سالی چند نفر برای این حجم اختلاس و چپاول بیت المال اعدام میشه؟
        در صورتی که یک آدم عادی که از گرسنگی یک گوسفند دزدید در مشهد دستش قطع شد ولی اینا چون خودی هست حیفه.
        تو و امثال تو خودتون خوب می فهمید پشکل اصلی جامعه و مخرب ترین فاکتور نابود کننده ی جامعه چیه ولی خوب منافع تون باعث میشه که ماله کشی کنید و حواس ملت رو به چهار تا نخ مو پرت کنید تا راحت تر مملکت رو بچاپید.
        برای فساد های جنسی مسئولان گیلانی و لواط اون آخوند های باجناق چند نفر اعدام شدن؟
        تو شرف نداری تو خود فروشی وگرنه واسه اینا یقه جر میدادی.

        1. به مهری: همتون حزب شیطان هستید دزدان و اختلاسگران و چپاول گران از خودتون و شما هم از اونها هستید… در ضمن به خاطر تهمت هایی که زدی و لجن پرانی هایی که کردی منتظر مجازات قیامت باش بی شرف حرامی…مطلقا سانسور نشه

      2. دهقانی چطور ربطشو نمیفهمی بی خرد؟این مملکت هیچیش اسلامی نیست نه بانکهای ربا خوارش نه تورم و اقتصاد داغونش نه دزدیها واختلاسهای آنچنانیش،بعد شماها داعیه ی حجاب را فقط از اسلام دارین؟درضمن. اگر بی حجاب اولین ضربه را خودش میخوره پس بشماها چه؟مگه قبل از انقلاب دوتاخواهر یکی لا حجاب و یکی بی حجاب کنار هم زندگی نمیکردن؟آسمون به زمین اومد؟خداوکیلی اونموقع دزدی و اختلاس بود یا الان؟اونموقع دینداری بیشتر بود یا الان؟بابا خودتونو به اونراه نزنین همه ی مردم را عاصی و خسته کردین فقط دودش توچشم خودتون میره و مملکت بیشتر برای شماها نا امن میشه که حتی بترسین چادر سر کنین بیاین بیرون یا حتی جایی بگین ما مسلمونیم ،دیگه خود دانین یکم تاریخ بخونین تا دیر نشده و خودتونو هفت پشتتون بفنا نرفتن

  18. بچه های معصوم ما از گرسنگی پوست و استخون شون بعد لین هرزه های نمایشی خودفروش دارن از مال حروم منفجر میشن.
    هرزه خانم حداقل اون همه آرایش نمی کردی تا باورمون بشه واسه حجاب اومدی.
    ضمنا گوه خوری مسائل داخلی ما به افغانهای فراری بی ارزش نیومده، گم شو کشورت با طالبان مبارزه کن اینجا چرا تن فروشی می کنی هرزه ی بی سروپا
    کم گرفتاری داریم بقیه پول بیت المال هم باید صرف هرزگی و خودفروشی و نمایش های مضحک شما خودفروشا بشه؟

    1. کردیم یا نکردیم به تو چه؟
      مگه نا سر تو کارتو کردیم که تو سرت تو خشتک مردم هست؟
      ضمنا افغانی یا هر سگ خارجی دیگری *** میخوره تو کار مردم ایران دخالت کنه.
      گم شه بره کشورش اونجا نظر بده ایرانی نظر اجنبی رو نمی خواد.
      همین مونده خارجیا برامون *** خوری کنن

      1. آقا اینا مشهدی هستند بهشون میگن بربری یا خاوری … افغانی نیستند ک … از وقتی افغانی ها اومدن مشهد همه اینا رو با هم اشتباه می گیرن طفلکی ها مثل شهید علیمردانی شهید بابانظر شهید ابراهیم شریفی ….تو اینترنت سرچ کن قیافه ها رو ببین مثل مردم ترکمن می مونند اینا زمان مغول ها نصفشون رفتن ترکمن صحرا و سنی شدند

    1. کدام اختلاس دراین دوسه سال دولت جدیدرخ داده که زرت وپرت میکتی خاین وطن فروش مشکل اقتصادفعلا تحریمهاونفوذیهای داخلی وطن فرو ش حرام لقمه خاین هست که مسلما باعث شده مردم درتنگنای اقتصادی با شندکدامیک ازاین میلیاردرهایی که پول شارژ اپارتماتشان ازخقوق دونفر کارمندبیشتر هست حاضرشدندصدها ودههامیلیاردشان بین فقرا تقسیم کنندوخودشان به جای ماشین چندین میلیاردی پژو۲۰۷ماشین زیرمیلیاردی سوارشوندمگربیشرف رذل کثافت ریا کارحرام لقمه دلت برای مردم نمی طپدمگرادعای پهلوانی نداری چون ما فقرابی سقف نباش امادراپارتمان ۲۰ میلیاردی زندگی کن ماشین زیرمیلیارد سوارشو.وپولت رابین فقرا تقسیم کن بعدبانام مردم زر بزن حرف بزن وگرنه گح نخوروازطرف مامردم حرف نزن .وقتی چون مازندگی کردی اجاره تشین شدی بگوازطرف تمام مردم حرف میزنم وگرنه گح زیادی نخور ریقو””.یاخفه شو”ارزش زمانی دارید که چون مااجاره نشین باشیدوماشین میلیاردی سوارنشویدوگرنه گح زیادی میخوریدوریاکارهستیددلسوزی و مر دمی بودن یعنی چون مازندگی کردن در فقریا چون طبقه متوسط زندگی کردن “وگرنه زر زیادی میزنی.خفه شو خودتان راگم نکنیدکه .خیلی بدجور عذاب خواهیدکشیدیاسکوت کتیدودر کارخودتان مشغول باشیدبی بته نبا شیدتاشهرت کسب کردیدخودتان رافر اموش کنیدملت ۹۰میلیونی ایران جمعاپنج میلیون درفضای مجازی وتوییت نیست برای دوسه میلیون تو ییت میزنیدجمع اینهاکه ۵۰۰هزارنفر ش هم مخالف باشنداین پانصدهزار نفرهمه مردم نیستندلیدرهاتون لااقل ریاضیات چهارم وپنجم دبستان بخوا نند .بعدتو ییت بزنند.اره ما۸۵ میلبون ساندیس خوریم درفضای مجازی هم فعال نیستیم بهترازشماهستیم که سا ندیس ازاجتبی میگیریدجیره وامتیاز ازاجنبی بابت خیانت وطن فروشی نا موس فروشی میخوریدماساندیس خورهای ایرانی هزاران باربه شمابی بته های خاین وطن فروش جیره خوا ران اجنبی افتخارمیکنیم که وطن فر وش هرزه صفت چون شمانیستیم

      1. به ناشناس تواینقدر احمقی که این همه اختلاس ورانت خواری رو نمیبینی لااقل سرت رو ازبشکه در بیار تا بتونی دنیا رو واضح تر ببینی ضمننا ۹۰درصد مردم شما باجناق بازها ومزدورها رو شناختن ومیدونندتا منافع تون از حکومت برسه تا ساندیس ها تون برسه برای حکومت میریزد تو بشکه

      2. خب ناشناس بی وجود امام جمعه ام از سرمایه دارای مرفه بود؟اینهمه اختلاس از مردم و مخالفان حجاب اجباری بودن که هیچکدوم از مخالفان حجاب اجباری اصلا پست و مقامی در این مملکت ندارن از خواب بیدارشو بی وطن دروغگو

  19. کمی هم به ظلم به زنان ایران و حجابی که به زور به زنان تحمیل شده و جوانانی که در راه آزادی جانفشانی کردند و جانشان را از دست دادند فکر کنیم

    1. شما متاسفانه معنی ازادی را نفهمید انچه که خدا در قران به ان امر کرد ه ظلم نیست هر چه زن عفیفانه تردرجامعه حضور پیدا کند امنیت برای خود ش دارد و ازنگاه حرام در امان می ماند

        1. لعنت خدا به تمام نر های نامرد و بی شرفی که به خانم ها چه باحجاب چی بی حجاب توهین می‌کنند برید گم شید مسائل ما زن ها به شماها مربوط نیست تف بهتون که اینقدر زن ستیز هستید…

          1. بهنوش اینها تهمت بود نادان؟اگه وامهای ۲۸درصدو بیشتر در بانکهای اسلامیتون اسمش ربا خواری نیست چیه بی وجود؟بذار دهن مردم وانشه ماله کش دروغگو،کوروش بزرگ مضرات دروغ را میدونست که بزرگترین آرزوش این بود که اهورا مزدا مردم ایران را از دروغ حفظ کنه،چون میدونست امثال شماها با تکه استخوانی دین و دیانت و انسانیته مردم را بر باد میدین اما الان دیگه سال پنجاهوهفت یا زمان قاجار نیست که با ریاکاری وادعای مسلمانی بخواین همه چیز رو پنهان کنین دیگه تهه خطین

  20. سلام
    آفرین به این کودک محجبه
    ایشان برای کیک و ساندیس نیامده برای دفاع از حکم خدا آمده
    درود بر امثال ایشان
    باید با کشف حجاب مبارزه کرد
    احسنت به سردار رادان و فراجا و مردم دیندار و معتقد

    1. حکم خدا فقط حجابه ، ربا بانک‌ها نیست هر وقت فهمیدی حکم ربا و بی حجابی چیه دیگه از این حرفها نمیزنی ، در ضمن بالا دستی ها مثل صدیقی و چای دبش هیچ حکمی الهی ندارند ، خودت را به خواب زدی مردم بیدارند

      1. آخه حجاب و نماز و روزه رو از اینا بگیری دیگه چیزی از مسلمونی ندارند،ربا و زمین خواری و اختلاس و دزدی و دروغ و ریا و قتل و جنایت و رانتخواری و بیعدالتی و بیسوادی که مسلمونی نمیشه

        1. سامان سر جای خودش یعنی چه تاریخی؟
          چهل و پنج سال یه عمره و باز میگن سر جای خودش.
          امثال شما بدبختی مردم رو نمیبینید ولی به رنگ و مدل لباس زیر همه کار دارید، دویست نفر ابر بدهکار بانکی داریم که راحت می‌گردند و اسم اونها محرمانه مونده و رسیدگی نمیشه.

  21. سنگینی این همه عقده رو چه‌جوری با خودت اینور و اونور می‌بری؟؟!!
    به کاربردن یک کلیدواژه بسیار قدیمی و پوسیده “کیک و ساندیس” تمام شخصیت مغز گنجشکی شما رو نشون میده!
    آخه آقا یا خانم روانشناس! از کجا فهمیدی که صورت پر، علامت خوردن مال حرومه؟! یعنی واقعا چیزی پیدا نکردی که عقده خودت رو از دین اسلام نشون بدی؟! خدا رو شکر می‌کنم که مغز شما رو کوچولو آفرید! استغفرالله… نه! …خالق مغز رو کوچک نمی‌آفرینه؛ این آدمیزاده که نعمت عقل رو فراموش می‌کنه.

  22. هرزه هایی که برای قدم زدن بدون حجاب ، در خیابان پول دریافت میکنند باید بشدت مجازات شوند . اگر مردی در خانواده دارند بهتر است آنها را هم مانند خود بزک کنند

    1. هرزه اون بی پدر مادری هست که به جای اعتراض به ظلم و فقر و تورم و گرسنگی و زمین خواری و بی کفایتی و هزاران فساد مسئولین خدا نشناس فقط واسه دو تار مو یادش میاد مسلمون هست.
      اینا یقینا هرزه هستند که اگر هرزه نبودند خودشون رو به منافعشون نمی فروختند .
      اگر هرزه نبودند اول برای فقرو فلاکت و تورم و فساد و دزدی و اختلاس کمرشکن مسئولین یقه می دریدند بعد برای حجاب

  23. وقتی با مو و هزار حلقه و شکلک آویزان به مو میشه، جلب توجه کرد، البته که کم ظرفیت های ضعیف دین ، بجای پوشش مناسب ، از باز کردن خودشون برای جلب توجه استفاده می‌کنند

    1. اگر بحث خود نمایی شما بیشتر دارید خود نمایی می‌کنید یک چادر سرت میکنی و فکر میکنید پاک ومنزه شدید
      فاصله فهمیدن بچه برای خوب وبد یک پوستر است که نمیدونه درسته یا اشتباه چون دادند دستش
      شما فقط ادای انسان بودن در میارید

      1. انقدر وضعت خرابه ، چطور پول اینترنت میدی؟ پولشو کیک و ساندیس بخر تا نمیری 🤣یا تو هم دست از هرزگی و بی بندو باری بردار، برو کنار این بانوان کیک بخور 😜

      2. تو هم بجای اینکه موهات رو خیلی بیرون بذاری تا همه نگاه کنن ، بیا و با چادر پوشیدن خودنمایی کن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خداوند فرموده که دشمنان من نادان هستن ،با چرندیات شماها باورم شد

  24. ماشالا اینقدر خورده تپل شده درامد شون خوبه میان دو تا پوستر میگیرن دست شون حداقل کیک و ساندیس میدن بهشون همون برای صبحانه کافیه ، اون وقت من اینجا پنج کیلو کم کردم یخچال بازی میکنی یه ماست و رب و اب لیمو و یک عدد سمنوی بسته بندی شده توشه 😂 سمنو برای روز مباداس نمیشه بهش دست زد هنوز اون روز نرسیده،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *