منهای فوتبال

فیلم| صحبت های خسرو غفوریان (پدر مهران غفوریان) درباره امام خمینی (ره) در جمع ساواکی ها

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از صحبت های خسرو غفوریان (پدر مهران غفوریان) درباره امام خمینی (ره) در جمع ساواکی ها بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، بخشی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام خسرو غفوریان با عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک در حال تعریف و صحبت درباره امام خمینی است

هم نام بودن و شباهت چهره‌ این فرد با مهران غفوریان و تصاویری که این بازیگر سینما و تلویزیون پیش از این از پدرش منتشر کرده بود، گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ احتمال اینکه ناخدا خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد؛ خسرو غفوریان پس از پیروزی انقلاب در شهربانی مشغول فعالیت بود و در دهه هشتاد درگذشت.

فیلم صحبت های خسرو غفوریان (پدر مهران غفوریان) درباره امام خمینی (ره) در جمع ساواکی ها که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم افشاگری خسرو غفوریان درباره رابطه ساواک و امام خمینی (ره)

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. بی‌وجود ، بی شرف ما که میدونستیم ساواکیا کلا ادمای خوبی بودن چون اگه غیر از این بود تمام ادمای که از ساواک خاطره تعریف میکنن باید میرفتیم سر قبرشون نه اینکه جلو تلویزیون بشینیم خاطراتشون و بشنویم فقط انقلابیا میگن جنایتکار بودن که یه راه فرار برا جنایتهای خودشون داشته باشن ما هنوز فراموش نکردیم که توماج فقط بخاطر سرود اعتراضش حکم اعدام گرفته که فقط تو کره شمالی قابل باوره بعد میگن زمان شاه ظلم و ستم بوده بعد الان چی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *