منهای فوتبال

عکس| گزارش پزشکی قانونی درباره ادعای تجاوز به نیکا شاکرمی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از گزارش پزشکی قانونی درباره ادعای تجاوز به نیکا شاکرمی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که خبرگزاری میران منتشر کرده، در جریان پرونده، مادر نیکا شاکرمی با توجه به در نظر گرفتن فرضیه قتل، شکایتی مطرح می‌کند، بازپرس بلافاصله در دستور قضایی مشخص از اداره کل پزشکی قانونی تهران می‌خواهد در سه مورد اظهار نظر کند.

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در تاریخ دهم آبان ۱۴۰۱ در نامه‌ای به مقام قضایی اعلام می‌کند: ۱. با توجه به الگو، پراکندگی و شدت صدمات نحوه حدوث با حادثه سقوط مطابقت بیشتری دارد. ۲. در معاینه اعضای بدن، صدمات منطبق بر درگیری یا صدمات دفاعی مشاهده نشده است. ۳. در معاینه ناحیه تناسلی، آثاری مبنی بر تجاوز یا برقراری رابطه جنسی مشهود نبوده است.

عکس گزارش پزشکی قانونی درباره ادعای تجاوز به نیکا شاکرمی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| گزارش پزشکی قانونی درباره ادعای تجاوز به نیکا شاکرمی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس رد قاطع ادعای تجاوز به نیکا شاکرمی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۷ دیدگاه ها

  1. تو انزلی مامور آمده برای بوق زدن یه نفر به سر راننده شلیک کرده و طبق حکم دادگاه بعد از بارها بر سی حکم قصاص گرفته و ی سری آمدن میگن قصاص این بنده خدا تضعیف نیروی انتظامی است و قصاص نشه. خوب همین دفاع از ماموران خاطی باعث میشه یه عده مامور خاطی دیگر هم خودسرانه عمل کنند و وضعیت بدتر بشه.
    در منطقه بلوچستان در نزدیکی نیک شهر یک مامور سپاه وارد خانه اشرار میشد و خودسرانه از زن و بچه اشرار فراری بازجویی می‌کرد، اشرار پیغام دادند که دور خانه و زن و بچه ما نگرد و هیچ کس گوش نکرد تا اینکه پیغام دادند می‌آییم و زن و بچه سپاهیان را می دزدیم تا جلوی این فرد خاطی گرفته شود، نصف ماموران و سربازان در داخل شهرکی که مربوط به پرسنل سپاه بود شبانه روز به نگهبانی گذاشته شدند تا اشرار نتوانند کسی را بربایند بعد مامور خاطی را به شهرستان دیگری منتقل کردند و قائله خاتمه پیدا کرد و نیروها به پایگاه خود برگشتند و قضیه حل شد.
    چرا باید در حمایت از مامور خاطی بحران جدید و بدتری ساخته شود که از اولی هم بد تر شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *