منهای فوتبال

استخدام منشی زن ممنوع!

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری این استان گفت: بکار گیری منشی های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد.

وی افزود: طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا درآید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

ممنوعیت بکارگیری منشی خانم در ادارات دولتی کرمانشاه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. نجابت زن به شخصیت و تربیت خانوادگی تعهد بر خانواده و ترس از خدا دارد. اولا تا زنی خودش نخواهد کسی جرات نزدیک شدن به او را ندارد، دوستی سالها پیش تعریف می‌کرد که به شرکت یکی از دوستان فابریک خود رفته بود و تعریف می‌کرد چند تا منشی خانم با ناخن‌های لاک زده که مقداری هم آرایش کرده بودند در شرکت مورد نظر مشغول به کار بودند و کنجکاو شدم ودر شرکت گشتی زدم در اتاقی را باز کردم که چند تختخواب و حمامی در آنجا وجود داشت و اتاقی دیگر که بزرگتر بود و کف آن فرش شده بود، با اینکه دوستم یعنی رئیس شرکت را می‌شناختم افکار دیگری در ذهنم را مرور میکردم و طاقت نیاوردم و بالاخره از دوستم جریان را پرسیدم، لبخندی زد و در جواب گفت تا ده دقیقه دیگر متوجه همه چیز خواهی شد نزدیک اذان ظهر بود که دیدم خانمها لاک ناخن‌هایشان را پاک می‌کردند و بین دو اتاق در حرکت بودند و داخل رفتند و تا یک ساعت بعد بیرون نیامدند، پرسیدم جریان چیست و در جواب گفت وضو گرفته و نماز می‌خوانند و نهار می‌خورند و به اتاقی که در آن تختخواب هست استراحت می‌کنند و هیچ مردی حق ورود به این اتاقها را ندارد تا ساعت استراحت تمام شود و دوباره ناخن‌ها را لاک می‌زنند و به سر کار خود می‌روند، در مورد حمام پرسیدم گفت که اگر عذر شرعی برای نماز داشته باشند و برطرف شده باشد دوش می‌گیرند تا بتوانند نماز بخوانند.
    این قضیه مربوط به بیست و پنج سال پیش است و دوست من مردی میانسال و در ارگانهای انقلابی مشغول خدمت بود.
    حالا مصطفی و آرامش و سایبریهای دیگر هر نظری داشته باشند مهم نیست چون همه چیز حقیقت داشته.

    1. بابک، طناز چی شد؟ همون دختره که گفت بیا با هم باشیم گفت:برای خواب معصومانه ی عشق کمک کن بستری از گُل بسازیم برای کوچ شب هنگام وحشت کمک کن با تن هم پل بسازیم تو بی معرفتی کردی جوابش رو ندادی.

  2. مرد ایرانی قابل اعتماد نیست آخوند باشه بقال باشه مدیر باشه زن در ایران امنیت ندارد شما در استادیوم های اروپایی دیدید که زنها کنار مردها نشسته اند و در امنیت کامل هستند ولی در ایران زنها نمی‌توانند کنار مرداها راحت بشینند و این از بی قانونی است

  3. ای درود به شرفتون. منشی های خانم شوهر دار و بی شوهر رو می بردن خونه خالی فیلم هاشون درمیومد این ها هم حتما” شوهراشون یا پدراشون معتاد بودن که تن فروشی می کنند همین اواخر یک فیلمی در اومد یک منشی زنی داشت در آسانسور به یک مدیری لب می داد واقعا”شرم آور هست با تشکر از کسی که این قانون رو گذاشته بیایید با هم با تن فروشی خانم ها در جامعه مبارزه کنیم.

    1. اون که لب میداد تو آسانسور به کامران دانشجو لب میداد.
      بدبختی اینه که بعضی از مدیران دولتی مثل ثقفی نر و ماده براش فرقی نداره و هنوز ول میچرخه. درود بر قوه قضائیه.

      1. تو که گفتی منشی این آقا بوده حالا میگی دانشجو بوده؟ من فیلم های مبتذلشون رو ندیدم ولی عکسشون رو دیدم که منشی زیر آقای مدیر خوابیده تو نری از این زن ها بگیری که ماچ میدن به مرد های دیگه خوبیت نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *